Tag: weightloss

Guna produk kurus dalam diet. Wajib ke?

Guna produk kurus dalam diet. Wajib ke?

Salah satu benda yang sinonim dengan proses kurus di sini adalah penggunaan produk kurus dalam berdiet. Penting ke produk ni sebenarnya bila kita nak start diet2 ni? Apa yang dimaksudkan produk kurus Produk kurus yang dimaksudkan boleh bawa kepada maksud yang umum, yang mungkin boleh…

Kulit menggeleber selepas kurus tak nanti?

Kulit menggeleber selepas kurus tak nanti?

Ni mesti antara isu yang korang terfikir kan? Ye lah, apa jadi dengan kulit jika menggeleber selepas kurus nanti? Mana tak nya, bila badan dah makin slimn, ap[a jadi dengan kulit yang berlebihan tu nanti? Mengapa keadaan kulit menggeleber selepas kurus berlaku? Isu ini berlaku…

Tips Mudah Membuang Berat Air

Tips Mudah Membuang Berat Air

Biasa kita dengar orang yang berjaya turunkan berat badan dengan cepat adalah berat air yang dibuang kan; sebab walaupun badan kita ada 70% air sekalipun, berat air yang dimaksudkan adalah yang berat berlebihan yang buat kita membuncit tu. Dan tak perlu sebenarnya lebihan berat air…